Székhelyszolgáltatás Münchenben

Share on facebook
Share on linkedin
Share on xing

Minden Németországban bejegyzett vállalkozásnak állandó székhellyel kell rendelkeznie, azonban nem minden cégtevékenység esetén indokolt állandó saját irodahelyiség, és ott jelen levő munkatársak készenlétben tartása, ezért ügyfeleinknek, német cégük számára biztosított székhelynyújtási szolgáltatással egy átfogó szolgáltatási csomagot kínálunk saját müncheni irodánkban.

A német jogszabályoknak megfelelően, székhelyszolgáltatásunk részeként, az üzleti cím rendelkezésre bocsátásával egyidejűleg, munkavégzésre alkalmas irodát is biztosítunk ügyfeleinknek, tekintettel arra, hogy a német vállalatoknak olyan székhellyel kell rendelkezniük, ahol munkavégzésre alkalmas iroda áll rendelkezésre. 

Irodánk modern irodabútorokkal és kiválló technikai (telefon, fax, tárgyaló, fénymásolás, titkársági szolgáltatás) berendezésekkel felszerelt. 

Már az alapszolgáltatásunk is tartalmaz havi 6 óra ingyenes iroda-, és tárgyalóhasználatot, valamint az Ön német vállalkozása részére érkező postai küldemények fogadását, feldolgozását, továbbá az Ön részére egy titkosított Cloud rendszer használatával történő továbbítását. 

Amennyiben Önnek szükséges, akkor készséggel nyújtunk fordítói vagy tanácsadási szolgálatást a postai küldemények tartalmával kapcsolatban.

Igény esetén a cégnek helyi (városi előhívószámmal) telefonszámot biztosítunk. A bejövő telefonhívásokat átirányíthatjuk egy Ön által megjelölt telefonszámra, így németországi vezetékes bejövő hívásait akár mobiltelefonján is fogadhatja.

Mi gondoskodunk az Ön postai küldeményeinek biztoságos tárolásáról és továbbításáról, mellyel Ön jelentős megtakarításokat érhet el, ami a társaság fenntartási költségeit jelentősen csökkenti.

Megrendelés esetén szolgáltatásunkat 24 órán belül aktiváljuk Önnek!

Székhelyszolgáltatásunk tartalmi elemei:

  1. 1 napon belül továbbítjuk elektronikusan a beérkező postai küldeményeket
  2. müncheni irodánk székhelyként való rendelkezésre bocsátását
  3. postai küldemények átvételétét, továbbítását,
  4. havi 6 órában a tárgyaló és munkahely használatát
  5. napi/heti/havi postai küldemény továbbítást posta, Cloud, vagy Fax útján
  6. helyi (városi) telefonszám biztosítását, igény szerinti átirányítással 

Részletekért forduljon hozzánk bizalommal.

Rólunk

Közel 20 éve dinamikusan növekvő, professzionális, ügyélközpontú szemlélettel rendelkező, a német gazdasági jogterületre specializálódott jogi tanácsadó iroda vagyunk, melynek alapítója és vezetője Dr. Bokodi Tibor. Munkatársaink sok éves tapasztalattal rendelkező, szakmailag elismert, kiváló szakemberek, akik magas szintű, innovatív jogi megoldásokkal segítik a magyar vállalkozások német piacra lépését.  

Szolgáltatások

Elit Group 2000 Kft. | 2000-2019 © Minden jog fenntartva.